آذر ۱۹, ۱۳۹۵

استفاده از زبان بدن برای تاثیر روی ذهن در زندگی روزمره

استفاده از زبان بدن برای تاثیر روی ذهن در زندگی روزمره

استفاده از زبان بدن برای تاثیر روی ذهن در زندگی روزمرهReviewed by Pooya vadaie on Dec 2Rating:

   زبان بدن برای تاثیر روی ذهن

  • شما در حال یوگا کارکردن هستید و شدت حرکات را در دستان، بدن و صورت خود احساس می­کنید. در نتیجه، به شکل خودکار بین ابروهای خود خط اخم ایجاد می­کنید. ماهیچه­ های صورت خود را آرام کنید. نفس عمیق بکشید و درحالی­ که ماهیچه­ های پای خود را می کشید به حالت طبیعی خود برگردید.

کاربرد زبان بدن -2 زبان بدن استفاده از زبان بدن برای تاثیر روی ذهن در زندگی روزمره grey

  • می خواهید وارد یک جلسه شوید. درست قبل از ورود به اتاق جلسه لبخند بزنید. به لبخند زدن ادامه دهید تا به خاطر بودن در آن مکان و در آن لحظه احساس آرامش، انرژی و غرور کنید. به زبان بدن خود نگاه کنید و هنگامی که احساس آرامش کردید وارد اتاق جلسه شوید. شما احساس اعتماد به نفس بیشتری می­کنید و آرام­تر به نظرخواهید رسید و از بازخورد مردم هم متوجه این موضوع خواهید شد.

 

  • پشت کامپیوتر خود هستید. نوشته ­ها کوچک هستند و خواندن آن­ها سخت است. شما به چشمان خود فشار می­آورید و با این کار ماهیچه­های چین دهنده سوپرسیلی را فعال می­کنید. با این حالت به خواندن ادامه می دهید. بعد از مدت کوتاهی احساس اضطراب می­کنید. اضطراب شما باعث می­شود دچار خطا در کار با کامپیوتر شوید. این خطا باعث به وجود آمدن مشکلات کامپیوتری بیشتری می­شود. در این لحظه شاید کامپیوتر ضعیف و پر از خطای خود را سرزنش کنید و هر کس و هرچیز را به خاطر تجربه بد امروز خود سرزنش کنید. به یاد بیاورید همه اینها با یک تغییر کوچک در شیوه نگاه کردن رخ داد. به سرعت این حالت را تشخیص دهید و راه برخورد با آن را پیدا کنید. ماهیچه­ های چشم را آزاد کنید و با یک لبخند شادمانه و حالت چهره مطمئن به سر کار خود برگردید.

 

  • روز سختی داشتید و احساس خستگی می­کنید. در راه خانه، گرفتار یک ترافیک وحشتناک می­شوید. روز شما بدتر می­شود. وقتی با حالت چهره غمگین، مضطرب و عصبانی وارد خانه می­شوید چه اتفاقی می­افتد؟ نه تنها در همان حالت می­مانید بلکه احتمالاً حالت خانه را هم تغییر می­دهید و احتمالاً مشکلات بیشتری خواهد آمد و روز شما بدتر از قبل خواهد شد. به جای این کار، قبل از ورود به خانه، عضلات چهره خود را آزاد کنید و لبخند بزنید. نیازی نیست در آن لحظه احساس شادمانی داشته باشید. گره از ابرو باز کنید، گونه ­های خود را آزاد کنید، چانه را بالا نگه دارید، لبخند بزنید و آماده برقراری یک تماس چشمی خوب باشید. بقیه چیزها خود به خود درست می­شوند. سود جانبی این کار این است که خانواده با چهره شاد شما روبرو می شود و احساس بهتری خواهند داشت و شادتر خواهند بود. همه مشکلات فراموش می­شوند یا کوچکتر به نظر می­رسند.

 

  • در یک روز به شدت آفتابی چشمان خود را به حالت نیمه­ باز در می­آورید که علائمی شبیه به عضلات چین­ دهنده سوپر سیلی را فعال می­کند و موجب ایجاد احساس غم و ناراحتی در شما می­شود. به همین علت عینک­های آفتابی ابزارهای بسیار خوبی هستند و اثر نور زیاد خورشید را برعکس می­کنند و به شما کمک می­کنند احساس آرامش داشته باشید و در عین حال به شما ظاهر بهتری هم می­دهند.

 

  • روی نفس کشیدن خود تمرکز کنید و سعی کنید محکم و آرام نفس بکشید. درحالیکه شکم و گلو آرام هستند از طریق سینه نفس بکشید. این تغییر فیزیکی باعث می­شود احساس آرامش کنید و آماده مقابله با چالش­های آن روز باشید.

 

یک پیشنهاد خوب   آموزش زبان بدن قسمت هفدهم

زبان بدن -کاربرد زبان بدن زبان بدن استفاده از زبان بدن برای تاثیر روی ذهن در زندگی روزمره grey

مطالب مرتبط

1 نظر

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب زبان بدن
کتاب زبان بدن