آذر ۱۹, ۱۳۹۵

نشست تحلیل رفتار غیرکلامی مشتریان در هلدینگ مپنا

نشست تحلیل رفتار غیرکلامی مشتریان در هلدینگ مپنا

نشست تحلیل رفتار غیرکلامی مشتریان در هلدینگ مپناReviewed by Pooya vadaie on Aug 30Rating:

دهمین نشست تخصصی مپنا ویژه مدیران هلدینگ در تاریخ  ۵ شهریور ماه ۱۳۹۴ در محل  گردهمای سازمان مپنا برگزار شد . در این نشست پویا ودایع در مورد تحلیل رفتارهای غیرکلامی و زبان بدن مشتریان نکاتی را مطرح  در ادامه در مورد اثر ان در جدب و یا دفع مشتری مطالبی را بین کرد. این نشست ها به همت بخش مشتری مداری سازمان مپنا برگزار می شود و در هر نوبت از اساتید به نام دانشگاه برای سخنراین و تبادل اطلاعات دعوت می شود . این دوره که از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ادامه داشت برای آشنایی مدیران ارشد سازمان با زبان بدن و تاثیر آن در مشتری مداری برگزار شد .

 

MAPNA_LOGO نشست تحلیل رفتار غیرکلامی مشتریان در هلدینگ مپنا نشست تحلیل رفتار غیرکلامی مشتریان در هلدینگ مپنا grey

مپنا، یک بنگاه اقتصادی ایرانی است که به همراه ۳۹ شرکت زیرمجموعه خود، تحت لوای گروه مپنا در زمینه توسعه و ساخت نیروگاه‌های حرارتی و همچنین اجرای پروژه‌هاى نفت و گاز و ریلى بصورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (EPC) و سرمایه‌گذاری خصوصی (IPP) فعالیت می‌کند.

از آغاز تأسیس در سال ۱۳۷۱، گروه مپنا اجرای نزدیک به ۱۰۰ پروژه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت نموده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.شکل‌گیری گروه مپنا، با تأسیس «شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران» یا به اختصار «مپنا» در ۲۲ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ خورشیدی و توسط وزارت نیروی جمهوری اسلامی ایران آغاز می‌شود. پیش از تأسیس شرکت مپنا، تمامی امور اجرایی پروژه‌های نیروگاهی حرارتی ایران، توسط شرکتهای خارجی انجام می‌شد. هدف اصلی از تأسیس این شرکت، در ابتدا پیمانکاری عمومی پروژه‌های نیروگاهی به صورت کلید در دست بود.

 

یک پیشنهاد خوب   آموزش زبان بدن در مذاکرات

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب زبان بدن
کتاب زبان بدن