برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما

آموزش زبان بدن 
0
برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیماReviewed by پویا ودایع on Jun 24Rating:

برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما

 سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در تاریخ ۲ تیر سال جاری در مرکز همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار گردید، این کنفرانس که سومین کنفرانس از زنجیره کنفرانس برندهای تند مصرف بود با مدیریت علمی گروه تخصصی برندتک برگزار گردید. فعالیت های اولیه این گروه تخصصی در این حوزه، از سال ۱۳۸۹ با برگزاری کنفرانس های مهندسی تبلیغات و ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند آغاز و کنفرانس برندهای تندمصرف ۱ و ۲ در سال های ۹۰ و ۹۱ برگزار گردید. در سال ۱۳۹۲ به علت شرایط نابسامان اقتصادی این کنفرانس برگزار نشد  و امسال پس از برگزاری نمایشگاه آگروفود سومین همایش  برندهای تند مصرف با موفقیت برگزار گردید.

در این کنفرانس با محوریت برندسازی در کالای تندمصرف ، مراحل ایجاد یک برند شامل هویت سازی برند، شیوه های فروش برندساز، نقش برند سازی در فروش محصولات مصرفی، به کارگیری مناسب کمپین های تبلیغاتی، بازاریابی محتوا، مذاکره و تنگفت (زبان بدن) مورد تحلیل و بررسی قرارگرفتند.
این کنفرانس با حضور اساتید برجسته و بنام در حوزه برندسازی و بازاریابی همچون دکتر شهریار شفیعی، دکتر محمود محمدیان، مهندس محمدرضا شعبانعلی، مهندس مجتبی محمدیان، مهندس پویا ودایع و مهندس ژیلا پرویزی مقدم برگزار گردید که حضور این اندیشمندان و فرهیختگان بر بزرگی و شکوه این همایش افزود.
دکتر شهریار شفیعی، دبیرعلمی، عضو شورای سیاست گذاری و سخنران، اهداف برگزاری این کتفرانس را ایجاد ساختار و چهار چوبی منسجم در ذهن مدیران پیرامون موضوع برندسازی درحوزه کالاهای تند مصرف قرار داده و در این راستا با رعایت ارتباط در محتوایی موضوعات یکپارچگی بسیاری را از ابتدا تا انتهای مباحث سخنرانی ها به وجود آورند به کلامی دیگر، به جرات می توان اذعان داشت که چنین وحدت کلامی در سخنرانی های این کنفرانس  نقطه تمایز دهنده ی این رویداد با سایر رویداد های برگزار شده بوده است.

02 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 022

جناب آقای مهندس مجتبی محمدیان پیرامون باید ها و نباید های حوزه ی تبلیغات و هدفمند بودن کمپین های تبلیغاتی به شرح موضوع پرداخته اند و در ادامه جناب آقای مهندس شعبانعلی با ایراد موضوع محتوا سازی  تبلیغات( بازاریابی محتوا) ،جناب آقای دکتر شفیعی با موضوع ایجاد تصویر ذهنی برند نزد مخاطبان، ساختار های ذهنی و خوشه های رسانه ای و جناب آقای پویا ودایع با شرح اصول و هنجار های تن گفت در ارتباطات برند، جلسه صبح را به اتمام رساندند.
در جلسه بعدازظهر این کنفرانس، جناب آقای مهندس جعفری با موضوع اثر باشگاه مشتریان در ارتباطات برند؛ سرکارخانم ژیلا مقدم با موضوع طراحی شبکه تداعیات برند با استفاده از نقشه ذهنی مخاطبان ( بحث ارزیابی از تبلیغات و ارتباطات برند) و جناب آقای دکتر محمدیان با جمع بندی موضوعات پیشین علاوه بر توجه به عناصر بازاریابی ارتودوکس به تاکید و توجه مدیران بر بازاریابی هترودوکس پرداختند.

01 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 0121

03 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 031

04 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 041

10344274_489922234473188_8869806800760826543_o زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 10344274 489922234473188 8869806800760826543 o

05 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 051

06 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 061

07 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 07

08 زبان بدن برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما 08

 

 


حجم:
گوینده:
دسترسی آسان به این مطلب لینک کوتاه :
QR Code For:  برگزاری سومین کنفرانس برندهای تندمصرف در مرکز همایش های صدا و سیما

شما همچنین ممکن است مانند سایر مقالات این نویسنده

انصراف از پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به این سایت امتیاز دهید:
دانلود فایل شناخت دروغ از طریق زبان بدن
اگر دوست دارید از حالت چهره و حرکات فرد بفهمید که او راست می گوید یا دروغ,کافیست ایمیل خود را وارد کنید تا فایل ۱۰ دقیقه ویدیویی که پویا ودایع در آن توضیح می دهد را به صورت رایگان دریافت کنید
قول می دهیم ایمیل های نامربوط به شما ارسال نکنیم